15 maj 2012

m


Min Moas rum idag... 
En gammal grå byrå ger en lantlig känsla. eller hur?


8 kommentarer:

  1. Vilken vacker byrå! Härlig färg. Snygg bokstav också:)).
    Ha en fin onsdag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej ! Så vackra bilder...har kikat runt lite..vilken mysig blogg du har ! Tack för titten, jag kommer gärna tillbaka.

    mvh anette

    SvaraRadera
  3. Jag har ett R på min snarlika byrå, same same but different..

    kram

    SvaraRadera
  4. Mmmm...mysigt:) så enkelt och vackert. Har Moa ärvt sin mors sinne för inredning tro eller är det du som har varit framme?;)

    Kram å braa helg till dig!

    SvaraRadera
  5. Så fin blogg du har.
    Jätte roligt att få titta in.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Åååhh så vackert!!
    Byrån är underbar... :))

    ha en härlig helg
    Kram Tina

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder! Kul att se pallen på plats hemma hos dig, den är verkligen superfin!

    Kommer inte ihåg om jag har svarat på din kransfråga. Kransen jag visade för någon vecka sedan har jag bundit på en stomme av ståltråd, men annars binder jag oftast runt halmstommar.

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Underbar stämning i bilderna, och den lilla kaminspegeln är ju helt oemotståndlig..!
    Har bläddrat bakåt bland inläggen och din blogg är verkligen jättefin! <3

    Kram
    Mia

    SvaraRadera